Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

[SÅLD] Sorico Water-Resistant Alligator Grain Watch Strap, 18mm

Övrigt
    1
    2
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • blackcoffee
      blackcoffee Rune 0 last edited by blackcoffee

Säljer ett styck rem med namn "Sorico Water-Resistant Alligator Grain Watch Strap" i bredden 18mm.

Jag köpte denna från WatchGecko för ett år sedan för c:a 200 kr men har upptäckt att jag inte fick en 20mm bred som jag beställde utan 18mm och jag har ingen 18mm klocka.

Eftersom det gått ett helt år är det bättre avyttra den här än att försöka skicka åter tror jag. Denna rem verkar inte längre finnas hos Watchgecko, men som framgår av namnet är den gjord för att likna alligator i mönstret och baksidan är i nån sorts nylonväv. Den är helt oanvänd.

Ettiketten är märkt "SOOCER ALLIGATORE RUB. CALF BR."

Korta delen mäter 78mm och den långa mäter 118mm. Som ses på bilden ingår spänne i blank metall men inga sprintar.

För klockpratare, skänkes mot ersättning för porto.

DSC_0410.JPG
      DSC_0411.JPG

1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Referenced by  blackcoffee blackcoffee 
      • blackcoffee
        blackcoffee Rune 0 last edited by

Såld.

1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • Locked by  Sirengatto Sirengatto 
        • First post
          Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.