Lördagsbytestråden
-
@bjorn-b0ett Hmm. Nej, den kittlar inte nog nu. Sorry.
-
@bjorn-b0ett said in Lördagsbytestråden:
Fan vad kul att det blev fart här, bra @FreakyLeo
Du var inte sugen på mina klockor?
-
@freakyleo said in Lördagsbytestråden:
Lördagsbyte? Pamphiba hade varit skoj, kanske något annat, helst swish
Casio ProTrek WSD-F21HR fullset och vintage Orient kvarts dykare, fungerar men TLC behövs om man är petig, svårt att ställa dag och lägena på kronan lite diffusa. 1750/500
@bjorn-b0ett said in Lördagsbytestråden:
Tjuvar med några söndagsbytesobjekt!
Trevliga tidvisare! Flera som allt lockar lite
-
@freakyleo said in Lördagsbytestråden:
@mao Det är ju ingen liten klocka helt klart
Men den sitter bra ändå, bandet är "semi-integrerat" så den känns betydligt mindre , den väger typ ingenting heller så man glömmer faktiskt nästan bort den när man har den på armen. Det är dock en tjockis, som inget man gömmer i skjortärmen
Om ProTreken är kvar, kan jag befria dig från den om du vill
Så lägger jag ut min Garmin fenix2 - bytes mot porto
-
@mao Its yours
-
OK, här är en rad i min klocklåda där jag funderar på rotation:
Från vänster är det alltså Sekio SARB035, MALM Dalton Blue Chronograph 41 Limited Edition, Meraud Bonaire, Wempe Zeitmeister Quartz. Samtliga i minst fullset och god teknisk funktion.
Se detta som en förvarning på att jag planerar på säljannonser, åtminstone på Seikon och Wempen, men också är öppen för förslag på byten av alla fyra. Det jag är lite på jakt efter är nåt nytt i lådan helt enkelt men med prioritet för antingen nåt GADA-artat eller något dressigt. Just nu är jag lite extra svag för Art Deco och Sector Dial men ... sätt ett PM om du har lust att snacka om nåt. Dykare och kronografer är generellt sett lite mindre intressant för mig men inte omöjligt.
-
Vad har ni att erbjuda idag?
-
Oj, Action! Malmen och Wempen i bilden ovan kan nog fortfarande vara i spel för den som har nåt skoj annat i byte?
-
@klockpiloten said in Lördagsbytestråden:
Vad har ni att erbjuda idag?
Välkommen hit!
En Seiko dubbelkvarts kanske, från -79
-
Lava bytes mot 3000kr