Longines
-
-
Mycket bra och välkommen in i värmen
-
-
-
-
@Hellmao said in Tråden om Longines:
Fan gillar den mer och mer....
Köpte den som komplement till LLD, som sedan dess legat i princip orörd; Skin divern är så jäkla bra!
-
-
Nya Hydroconquest är KLOCKAN att köpa för den som vill ta ett steg in i entry level lyxklock-branschen.Bra finish, originell design, skitbra urverk för pengarna, vettigt märke och bra prissatt.
-
@Sirengatto said in Tråden om Longines:
Den är så jäkla rätt den där! Fruktansvärt fin!Håller precis på att lära känna min nya Legend Diver!
-
@TobiasD said in Tråden om Longines:
Nya Hydroconquest är KLOCKAN att köpa för den som vill ta ett steg in i entry level lyxklock-branschen.Bra finish, originell design, skitbra urverk för pengarna, vettigt märke och bra prissatt.
Kan bara instämma! L888-verket är bland de bästa jag haft!
-
@Jungelbobo said in Tråden om Longines:
Kan bara instämma! L888-verket är bland de bästa jag haft!
Lent som smör.
-
@Jungelbobo said in Tråden om Longines:
Den är så jäkla rätt den där! Fruktansvärt fin!Håller precis på att lära känna min nya Legend Diver!
Himla bra den också. Tror att min kommer att luftas mer nu till hösten.
-
-
-
Alla jag känner säger uttalar det long in ass
-
-
Har alltid haft en förkärlek för Longines ända sedan 1998 då jag införskaffade mig en Sport Wing. Den satt på armen varenda dag tills 2013.Sedan har det spårat ur totalt med klockbyten allt som oftast, klockor är kul
-
-
@Simpan said in Tråden om Longines:
Så här ser den ut, min gamla Sport Wing med gulnad lume.Så mycket jag använt denna klocka och vilka dumheter den varit med om, allt från praktfyllor till bad i Döda Havet.
Snygg klocka,@Simpan! Kul att du har den kvar, och med alla tillhörande minnen..
-
@Sirengatto said in Tråden om Longines:
Kör en korspost. Det är ju trots allt en av mina keeper. Här mot omslaget till tredje numret av Spider-man Blue som utgör bakgrunden.
Tusan va cool!!