Café Klockprat
-
-
@moggec
Precis så är det med mina Timex -
-
-
@moggec said in Café Klockprat:
@bobo said in Café Klockprat:
Fina bilder fast vad är det på?
Tackar!
Det i metall är en pillerburk i form av en kapsel gjord av 925 silver. Tillverkad för hand av en grek. Dom vita runda är 10mg morfin och dom blå är 5mg oxycodon.
Det brunaktiga är ett helt vanligt strutsben. -
-
@moggec said in Café Klockprat:
Fina bilder fast vad är det på?
Tackar!
Det i metall är en pillerburk i form av en kapsel gjord av 925 silver. Tillverkad för hand av en grek. Dom vita runda är 10mg morfin och dom blå är 5mg oxycodon.
Det brunaktiga är ett helt vanligt strutsben.Det är bra grejer. Jag skulle inte tacka nej till en morfintablett när det är som värst.
-
-
-
-
@mao said in Café Klockprat:
Jag har gått två ronder mot tomtens växtlighet. Nu kaffepaus
Kaffe, det är karduller, det. Jag ska nog ta mig lite luft och sedan en kopp själv.
-
-
@blackcoffee said in Café Klockprat:
Kaffe, det är karduller, det. Jag ska nog ta mig lite luft och sedan en kopp själv.
Jag är en man som håller mina löften. I alla fall en del av dem.
Svart klocka, svart kaffe. Svart själ?
-
Och för @Bobo - dagens Linköpingsbild. Nytt hak där det tidigare sålts gubbkläder.
-
Och för @Bobo - dagens Linköpingsbild. Nytt hak där det tidigare sålts gubbkläder.
Vart är samhället på väg när viktiga inrättningar som gubbklädsekiperingar ersätts med kaffekranar‽
-
Jag är en man som håller mina löften. I alla fall en del av dem.
Svart klocka, svart kaffe. Svart själ?
Föredömligt matchat
-
@sirengatto said in Café Klockprat:
Vart är samhället på väg när viktiga inrättningar som gubbklädsekiperingar ersätts med kaffekranar‽
Klädaffären finns kvar, den har bara flyttat till en annan lokal.
-
@sirengatto said in Café Klockprat:
Klädaffären finns kvar, den har bara flyttat till en annan lokal.
Puh! Vilken tur.
-
-
@bjorn-b0ett said in Café Klockprat:
Grattis!
Jag fick precis avisering om en leverans imorgon. Den är självklart klockrelaterad.